سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/4/19
3:28 صبح

وقتی سردبیر سایت ضدانقلاب یخ می شود

بدست اسماعیل معنوی در دسته حاجتی

دیشب بطور اتفاقی به سایت ضد انقلاب و ضد اسلامی« خواندنیها» که البته برخلاف برخی وبلاگهای ارزشی فیلتر هم نشده سر کشیدم/ این سایت در پست اول خود مطلبی با تیتر« روایت امام جمعه اهواز از دیدارامام زمان با خامنه ای» را منتشر کرده و در آن با تحریف سخنرانی حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی قصد داشت مقدسات شیعی و اسلامی، ایرانی را به تمسخر بگیرد/ دیده بان که همواره سعی دارد قبل از اینکه آتش به خط خودی برسد آن را شناسایی کند اینبار در «بالاترین» و «خواندنیها» با ضدانقلاب درگیر شد.
بعد از اینکه سردبیر خواندنیها متوجه شد با انتشار نظرات این حقیر در سایت ممکن است افکار عمومی متوجه حقیقت شود اقدام به سانسور آن کرد و در پایان هم آقای سردبیر اعلام کرد که تمایلی برای ادامه بحث ندارد!!!
قابل ذکر است این سایت عکسی از حجت الاسلام حاجتی در کنار حضرت آیت الله مصباح را منتشر کرده. اینجا
 بخشی از این مناظره و مباحثه مجازی در زیر می آید:  لینک صفحه این خبر

  1. من:

    من یک جوان اهوازی هستم و الان هم در اهواز ساکن هستم/ این آقای حاجتی رو هم خیلی خوب می شناسیم ایشون از زحمت کشان استان ما هستن / چرا وقتی ایشون رو نمی شناسید اینطوری تخریبشون می کنید؟
    بجای اینکه حرف استاد حاجتی رو تحریف کنید لطفا همه خبر صحبت های ایشون رو ذکر کنید
    لینک کل صحبت ایشان:
    http://www.hajati.org/index.php?option=com_content&view=article&id=64%3A1389-04-17-22-17-17&lang=en

    • sardabir says:

      دوست عزیز – مگر ما چیزی به صحبتهای ایشان اضافه کرده ایم که ما را متهم به تخریب ایشان می کنید . نظر شما و لینکی را که فرستاده اید عینا منتشر می می شود تا مردم خودشان قضاوت کنند

       
  2. من:

    اگر , ترسی از رسیدن صدای ایشان به گوش مردم ندارید چرا کل صحبت هایشان را منتشر نکردید؟
    با بریدن مطلب خیلی کارها می توان کرد. / کل مطلب را منتشر کنید

     
  3. من:

    این مطلبی است که در سایت استاد حاجتی نقل شده:

    حتی یکی از دوستان حضرت امام خمینی که چند ماه پیش نزد رهبر انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای حفظه الله ، مدرکی را در این رابطه به آقا فرموده بودند، آقا(امام خامنه ای ) به من ( یعنی به ری شهری) فرمودند:«این عبارت ، عین عبارت امام خامنه ای است و ناقل آن خود آقاست» : آقای ری شهری ، ایشون آمد پیش من و گفت : آقای سیدعلی عزیز در زمان رهبری تو ، حجه ابن الحسن العسگری ظهور خواهد کرد…….

    ********************************************************
    و این مطلبی که شما تحریف کرده اید:

    «…این عبارت ، عین عبارت امام خامنه ای است و ناقل آن خود آقاست! ایشون (امام زمان ) آمد پیش من و گفت : آقای سیدعلی عزیز در زمان رهبری تو ، حجه ابن الحسن العسگری ظهور خواهد کرد…….»

    نکته:?) منظور از کلمه ( ایشون) دوستشان است نه امام زمان
    ?) چگونه ممکن است امام زمان بگوید حجت ابن الحسن ظهور می کند؟ اگر امام زمان بخواهد این جمله را بگوید اینگونه خواهد گفت«من ظهور می کنم»
    حالا اگه به آزادی بیان اعتقاد دارین بذارین این نظر رو مردم کامل ببینن

    • sardabir says:

      دوست عزیز – اگر در اینجا ملاحظه کنید ، متوجه خواهید شد که اینطور نیست که شما می گوئید و با اجازه شما ، ما هم علاقه ای به ادامه این بحث نداریم
      “…….حتی یکی از دوستان حضرت امام خمینی که چند ماه پیش نزد رهبر انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای حفظه الله ، مدرکی را در این رابطه به آقا فرموده بودند، آقا(امام خامنه ای ) به من ( یعنی به ری شهری) فرمودند:«این عبارت ، عین عبارت امام خامنه ای است و ناقل آن خود آقاست» : آقای ری شهری ، ایشون آمد پیش من و گفت : آقای سیدعلی عزیز در زمان رهبری تو ، حجه ابن الحسن العسگری ظهور خواهد کرد…….
      http://u313.com/index.php?option=com_content&view=article&id=462:1389-04-16-18-16-04&catid=3:main

  4. من:

    شما جواب استدلال های من را نمی دهید
    لطفا به شماره 1 و 2 پاسخ دهید چرا بیراهه می روید؟؟؟

 یک من:

راستی دوستان محترم ایشون فامیلشون«حاجتی » است که شما حتی این رو هم اشتباه نوشتین مثل بقیه جملات!!!!!!!!!!!!!!!