سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/1/20
1:54 صبح

حرف های دل شما ... (ادامه)

بدست اسماعیل معنوی در دسته

*می     موجودی ناشناخته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*ای ول حاج اسی ......خیلی چاکریمسلام اقای برادر

*میخام بهت بگم که اولا نباید میگفتی 13 ابان تو دانشگاه خبرایی نشده بود بلکه باید میگفتی بچه ها ترکوندن و انزجار خودشونو از دیکتاتور نشون دادن و واقعا روی شما بسیجی نماها رو کم کردن وتا وقتی هم که به هدفشون نرسن کوتاه نمیان.

دوما بچه ها بخاطر همین شهیدایی که 4شنبه به دانشگاه اوردن هم که شده از اهدافشون کوتاه نمیان

مرگ بر دیکتاتور

محمد به نمایندگی از بچه های مکانیک ورودی 87

*سلام

خیلی جوگیری ها

با این قالب وبلاگکت!

*بعضی عشقها مثل حضرت آدم هستند ، فقط اولی هستند

 

*سلام به دوست سبزم

من مدیر وبلاگ دوباره سبز می شویم در بلاگفا هستم. شما را لینک کردم. خوشحال می شم به من هم یه سری بزنی. به امید دیدار

زنده باد ایران سبز

زنده باد مهندس موسوی 

*داش اسماعیل گل

*سلام ... من توی یکی از کتاب های اقای بهجت خوندم که نوشته بود اگه قبلا به جوانان می گفتم سنشون به ظهور امام زمان می رسه الان می گم پیرهای ما هم می تونن ظهور امام زمان رو ببینن ... اگه خواستی بگو اسم دقیقش رو بهت بگم

*دنیا چنان پر است از فراوانی که چاره ای نداریم جز شادمانی

شاد باشی و سراسر رنگین کمان

*من اهل گرگانم.اما فرقی نداره کجاییم. انسانم و خدا گفته تو اشرف مخلوقاتمی..رنگی رو که خدا واسه ی طبیعتش و زیبایی مخلوقاتش انتخاب کرده و اونو به رخ منو تو میکشه دوسش دارمو بهش احترام میذارم.
الهی به امید تو نه به امید خلق تو.

*سبز سبزم ریشه دارم.    من درختی استوارم. همینو بس.
کسانی که طاقت دیدن درخت استوار رو ندارن با تبر میافتن به جانش.

*سبزها متولد شده اند و کسی نمیتواند حیاتشان را مخاطره امیز کند ان سبزی که شما در اول گفتید خوب بود اما کسانی که خودرا در جامه انان قرار داده اند فقط همان پوشش ظاهر را دارند و در باطن از هم خاین تر هستند رنگ سبز یعنی تغیر ان ظاهر نما ها
*چقدر گفته هاتون ملموس اند...
*سلام. تو دلم آرزو کردم برادرم باشید. یعنی گفتم ای کاش...
سلامت باشی برادر من!

*دمش گرم مدیر این وبلاگ با این آپ قشنگش... 

*اول سلام

دوم خیلی وقته هواتون بالا رفته ها یه کم زیر پاتونم نگاه کنید استاد

سوم با نظر نقطه سر خط موافقم من خیلی اوقات به این فکر می کنم که این پسرا اگه فقط وفقط چشمشونو نگه دارن یه روزه میرن تو دل خدا

اما دختره چشمشو باید نگه داره،زبونشو باید نگه داره (که می دونید این مورد چقدر سخته تو خانما)که غیبت نکنه تهمت نزنه

زخم زبون نیاد نازک حرف نزنه وووووو

شما پسرا یه لباس جمع و جور بپوشید حله که البته اینم زورتون میاد!!

بعد خانما بلند بودن ناخن،آرایش به هر مقدار،یه تار مو،نازک بودن  وتنگ وکوتاهی و جلف بودن رنگ لباس ووووهمش مورد داره(البته من بطور مسلم قبول دارم که باید رعایت کنیم ولی برا یادآوری می گم)در نتیجه خیلی بی معرفتیه که به راه خدا نباشن این پسرا

*با سلام!

لطفا" میشه بفرمایید این ابراز لطفتون به آقای احمدی نژاد چیه و اون جمله دوباره سبز می شویم...قول می دهیم.چیه؟سبز در شرایط کنونی یعنی موسوی!!!!!!

*آقای معنوی این تیتر جالبیه برای نوشتن:

خواهی نشوی همرنگ رسوای جماعت شو!

 

*البته امیدوارم هیچ وقت چهارزنه نشی!

چون یکیش هم بلای جونه

شنیدی که خدا یکی،زنم یکی

بگذریم که بعضی ها میگن خدایکی زنم یکی یکی